ELS ALUMNES SÓN ELS PROTAGONISTES DE LA CAMPANYA DE SENSIBILITZACIÓ.
30.Enero.2016
Xàbia, 30 de Gener de 2016.
30.Enero.2016
Los alumnos son los protagonistas de la Campaña de sensibilización
Los participantes, o sea los mismos alumnos, irán contando su propia experiencia en este blog
Las conclusiones a las que irán llegando los alumnos mediante
debates, representaciones, dinámicas grupales, en fin mediante su propia
experiencia y su reflexión serán determinantes para la creación de la
propia campaña de difusión.
Amparo Botella Moreno, desde su propia experiencia en Comunicación,
nos comenta: “Esta campaña no será una campaña cualquiera, el hecho de
que los propios alumnos se identifiquen con ella, expresen sus propias
emociones y su creatividad serán los transmisores con los que vamos a
llegar de una manera directa y natural”. Y es que el valor añadido con
el que se cuenta es decisivo.
La simple observación de cómo van desarrollándose las sesiones irán ayudándonos a confeccionar la campaña final”.
Y es que en este proyecto, los propios alumnos decidirán cómo
difundir la campaña. Ellos serán los protagonistas desde principio a
fin.
30.Gener.2016
Els alumnes són els protagonistes de la Campanya de sensibilització
Els participants, o siga els mateixos alumnes, aniran comptant la seua pròpia experiència en este blog Les conclusions a què aniran arribant els alumnes per mitjà de debats, representacions, dinàmiques grupals, en fi per mitjà de la seua pròpia experiència i la seua reflexió seran determinants per a la creació de la pròpia campanya de difusió.
Amparo Botella Moreno, des de la seua pròpia experiència en Comunicació, ens comenta: "Esta campanya no serà una campanya qualsevol, el fet de que els propis alumnes s'identifiquen amb ella, expressen les seues pròpies emocions i la seua creativitat seran els transmissors amb què arribarem d'una manera directa i natural". I és que el valor afegit amb el que es compte és decisiu. La simple observació de com van desenrotllant-se les sessions aniran ajudant-nos a confeccionar la campanya final".
I és que en este projecte, els propis alumnes decidiran com difondre la campanya. Ells seran els protagonistes des de principi a fi.
30.Gener.2016
Els alumnes són els protagonistes de la Campanya de sensibilització
Els participants, o siga els mateixos alumnes, aniran comptant la seua pròpia experiència en este blog Les conclusions a què aniran arribant els alumnes per mitjà de debats, representacions, dinàmiques grupals, en fi per mitjà de la seua pròpia experiència i la seua reflexió seran determinants per a la creació de la pròpia campanya de difusió.
Amparo Botella Moreno, des de la seua pròpia experiència en Comunicació, ens comenta: "Esta campanya no serà una campanya qualsevol, el fet de que els propis alumnes s'identifiquen amb ella, expressen les seues pròpies emocions i la seua creativitat seran els transmissors amb què arribarem d'una manera directa i natural". I és que el valor afegit amb el que es compte és decisiu. La simple observació de com van desenrotllant-se les sessions aniran ajudant-nos a confeccionar la campanya final".
I és que en este projecte, els propis alumnes decidiran com difondre la campanya. Ells seran els protagonistes des de principi a fi.
No hay comentarios:
Publicar un comentario