martes, 7 de junio de 2016

S`OBRI AL PÚBLIC LA PRIMERA MOSTRA DELS TREBALLS DEL PROJECTE "AGENT TUTOR"

Xàbia, 23 de Maig. S'obri al públic la primera mostra dels treballs del projecte "Agent Tutor" 
Xàbia mostra esta setmana el resultat de la primera experiència del projecte "Agente tutor" impulsat per la Policia Local
La sala polivalent del Portal del Clot es convertix durant esta setmana en una espècie de laboratori d'idees. Són les propostes que han llançat els 225 escolars participants en el projecte de l'Agent Tutor per a millorar la convivència en les aules.
Es poden visionar coreografies, dramatitzacions, cançons, cuentos... amb els que els xiquets i xiquetes de 5t curs de Primària de tots els col·legis de Xàbia de 10 i 11 anys han plasmat allò que s'ha aprés en este programa de convivència escolar.
També hi ha una exposició de Cartells Express amb els eslògans, amb els que volen transmetre als seus companys de col·legi la necessitat de solucionar pacíficament els conflictes i els avantatges que reporta millorar la comunicació i cohesió del grup.
Els que visiten la mostra, trobaran fotografies de les sessions realitzades durant el curs. Es tracta esta d'una exposició interactiva, en la que els mateixos alumnes tenen la possibilitat de deixar els seus llavis en el MURAL DE BESOS, realitzar el seu propi AUTORETRAT i deixar-ho a la vista o escriure el seu missatge (d'autoestima, gratitud...) en el MURAL DE MISSATGES, manualitats que repassen i reforcen tot el procés dut a terme durant este curs escolar en el marc del projecte impulsat per la Policia Local.
Des del departament de la Policia Local es recorda que esta exposició està oberta a tot el públic en general des del dilluns 23 al divendres 27 de maig en horari de 9:30 a 13:30.
Lloc: Sala Polivalent del Portal del Clot junt amb el nou edifici de l'Ajuntament de Xàbia.



Xàbia, 23 de Mayo. Se abre al público la primera muestra de los trabajos del proyecto "Agente Tutor"
Xàbia muestra esta semana el resultado de la primera experiencia del proyecto “Agente tutor” impulsado por la Policía Local
La sala polivalente del Portal del Clot se convierte durante esta semana en una especie de laboratorio de ideas. Son las propuestas que han lanzado los 225 escolares participantes en el proyecto del Agente Tutor para mejorar la convivencia en las aulas.
Se pueden visionar coreografías, dramatizaciones, canciones, cuentos... con los que los niños y niñas de 5º curso de Primaria de todos los colegios de Xàbia de 10 y 11 años han plasmado lo aprendido en este programa de convivencia escolar.
También hay una exposición de Posters Express con los slogans, con los que quieren trasmitir a sus compañeros de colegio la necesidad de solucionar pacíficamente los conflictos y las ventajas que reporta mejorar la comunicación y cohesión del grupo.
Quienes visiten la muestra, encontrarán fotografías de las sesiones realizadas durante el curso.
Se trata ésta de una exposición interactiva, en la que los mismos alumnos tienen la posibilidad de dejar sus labios en el MURAL DE BESOS, realizar su propio AUTORRETRATO y dejarlo a la vista o escribir su mensaje (de autoestima, gratitud...) en el MURAL DE MENSAJES, manualidades que repasan y refuerzan todo el proceso llevado a cabo durante este curso escolar en el marco del proyecto impulsado por la Policía Local.
Desde el departamento de la Policía Local se recuerda que esta exposición está abierta a todo el público en general desde el lunes 23 al viernes 27 de mayo en horario de 9:30 a 13:30.
Lugar: Sala Polivalente del Portal del Clot junto al nuevo edificio del Ayuntamiento de Xàbia.





No hay comentarios:

Publicar un comentario